mitt första inlägg

Rakt på sak, jag har skaffat mej en blogg. 

Jag börjar med och berätta om mej själv.


Jag heter caroline, kallas för carro!
jag är 14 år, en fjortis! eller nej inte fjortis föresten, för jag är snart 15! och då får jag moppe!
jag gillar att lyssna på Rihanna! hon är min största idol och efter det Chris Brown.
Jag gillar USA, det är mitt favorit-land, mitt dream-place! jag älskar det jättemycket!
kanske ska dit till påsken!!
Min dröm är att få flytta dit och bli känd.



puss & kram /carro


Kommentarer
Postat av: sigrid

miin snygging där:)<3

2008-11-20 @ 22:01:15
Postat av: Anastasia

sötnos! :D<3

2008-12-03 @ 19:34:00
URL: http://aanastasiazacharoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0